maandag 17 mei 2010

Geld envelopje

Hoi allemaal,
eindelijk schijnt het zonnetje hier weer :)
Echt om vrolijk van te worden!

Ik heb deze week ook dit geldenvelopje gemaakt,
ik had deze gezien op de site van Ge-We hobby en ik
vond het zo leuk. En mijn mama moest naar een communiefeest
van een jongetje. Dus ik vond dit wel zeer geschikt hiervoor ;-)
Ga er nog wel eens eentje maken voor een meisje denk ik!


Ik heb deze keer niet zoveel bijzonder gebruikt.
Het papier had ik nog liggen van vroeger,
en vond het wel leuk zo met al die ballonnen.
Het papier is wel druk, daarom heb ik niet veel extra toegevoegd.
Het afdrukje is van Penny Black, zo'n lief egeltje is het toch.
Heb deze ingekleurd met mijn copics, maar ben weeral vergeten
de kleurnummertjes op te schrijven. Zal er volgende keer aan denken ;-)
Voor de rest heb ik enkel mijn nestabilities, lint, strassteentjes gebruikt.


Ook doet deze mee bij:
* Everbody Art Challenge: Make a Gift
* Cute Card Thursday: Someone Special
* Stamp Something: Celebrate Something
Morgen is de eerste uitdaging van Digital Tuesday als Dt-member,
dus morgen ben ik er weer ;-)
Groetjes Anneke

18 opmerkingen:

  1. Hij is hartstikke leuk,lekker vrolijk.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker vrolijk vlop kaartje, prachtig is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vrolijk envelopje
    is dat echt super hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk envelopje.
    Mooi gedaan hoor.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke geldenvelop, komt altijd van pas...voor elke gelegenheid. Super...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Excellent project. I love all the bright colours used.
    Thanks for joining EAC.
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend geld envelopje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje, het papier is ook heel passend bij een feestje.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk papier, ziet er mooi uit!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow wat een supermooi geld envelopje. Toppie!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke mooi geworden Anneke!
    Lekker vrolijk.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke vrolijke envelop Anneke.
    xx Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wat prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke kleurige kaartjes voor de kids heel lief xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke