vrijdag 28 mei 2010

Whimsy Stamps DT Call

 Hoi iedereen,

Ik zag dat er een design team call was bij
Whimsy Stamps! En die hebben hele leuke stempels
en digi stamps :) Het kaartje toen met die drie biggetjes is er eentje van!!



Dus ik dacht, laat ik maar een kansje wagen.
Want wie wil nu niet met zo'n leuke stempels werken :)
Voor mee te doen moet je 3 projectjes laten zien,
die jezelf leuk vind. En dit is mijn keuze uit de kaartjes van afgelopen tijd!

De Drie biggetjes :D


Magnolia kaartje


En dit lieve setje!!


Vinden jullie dat ik goed gekozen heb? :)
Groetjes Anneke

4 opmerkingen:

  1. Hi Anneke! Thanks so much for entering into our DT call. Great projects! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Anneke,wat een prachtige kaarten,lieve stempels,mooi papier,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede keuze hoor, prachtige kaarten!!
    Veel succes
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke