vrijdag 1 oktober 2010

Award gekregen!!

Hoi allemaal,
een paar weken geleden kreeg ik van Angela
deze award!! Heel hard bedankt Angela!!
Het is altijd zo'n eer om een award te krijgen :-)
En zo leuk dat we via het bloggen toch heel wat nieuwe
mensen  leren kennen en vrienden maken!


Conditions for the award are as follows:
1. Thank the person who gave it to me.
2. Put award on your blog
3. List 3 things about yourself:

1. Ik ben volop bezig met het inrichten van mijn eigen
hobbykamertje :) Joepie!!
2. Ik heel graag boeken lees, en vooral nu de koude
winterdagen er weer aan gaan komen!
3. Ik verslaafd ben aan chips :) het is niet zo heel erg,
maar chips is mijn favoriete dessertje :) haha
Bij vele is dit chocolade, maar doe mij maar chips!

4. Post a pic you love

Dit is een foto van ons hondje Tipsy zo'n 2 jaar geleden,
toen ze de eerste weken bij ons was! Toen was ze nog zo klein en braaf ;-)
haha...



5. Pass on to 5 people

3. Inge

Altijd moeilijk om te kiezen, want iedereen verdient hem!



7 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je verdiende award

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je Award

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    ik heb de laatste tijd problemen om foto's op te laden op mijn blog en reacties achter te laten. Het is vandaag eindelijk gelukt, heb jij er ook last van?
    Gefeliciteerd met je award, Angela is een lieve he. Bedankt voor je lieve berichtje, ik kijk er naar uit ;-)

    Wat een schattig hondje heb jij!

    Vele groetjes en een prettig weekend,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. AWWW Congrats on your award sweetie, and thank you soooo much for passing it along to me!!!! WOOOWEEE I LOVE your new blog look...so festive and fabulous!!! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey ! Wat leuk !! Een dikke proficiat bij deze, en een dikke dankjewel !! Ik zet hem zo snel mogelijk op mijn blog, maar ik moet nog effe op zoek en nadenken over die foto.... Ben er nog niet uit. Heb vandaag weinig tijd om alles te regelen, maar ik kom hem zeker halen hoor !! Nog een fijne zaterdag,
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awwww, thanks Anneke!!! What a lovely thing to start my Saturday morning!!
    xxx
    Hugs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke