zaterdag 2 oktober 2010

Magnolia Ballerina

Hoi allemaal,
wat een weer vandaag!
Maar dat wil zegen dat er buiten niet veel te doen
is en dat het knutsel tijd is :-)

Vandaag heb ik dit ballerina kaartje gemaakt,
dit afdrukje is van Magnolia.
Het papier dat ik heb gebruikt is van
Forever Friends "All loved up".
Het bloemetje is met een stans van Crealies gemaakt.
De sketch heb ik van Double Dutch!


Hier nog de kleurnummertjes!
Rv42-R32-R22-R20
E55-E31-E30
E11-E21


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Just Magnolia: Anything Goes
* Totally Tilda Challenge blog: Sparkle & Glitters

18 opmerkingen:

  1. Mooi is je kaartje geworden...succes met de challenge...
    Je blogachtergrondje is super!!!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Mooie kleuren en design papier heb je gebruikt en je hebt tilda ook weer super ingekleurd x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Anneke, veel succes met de challenge ;)
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje, prachtig in die roze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anneke,

    Wat een lief kaartje!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Its gorgeous Anneke, such a fun stamp and pretty colours
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Anneke,lief je stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart. Hou wel van die roze tinten. Een echte ballerina.
    lies Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje! De stempel is ook zo leuk!
    Mooie kleuren.
    Groetjes ANneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh she is gorgeous, Anneke! Beautiful job coloring her! Whhat a lovely card! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje !! Super kleuren !
    nog een fijne zondag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje Anneke. Prachtige kleuren en het magnoliaatje is mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anneke.

    Ik laat niet zo vaak reacties achter maar je staat in mijn lijst met blogs.
    Ik kwam een kijkje nemen en ik vind je kaartje erg lief zo met dat roze!
    En die magnolia-stempel is echt schattig! Zowiezo zijn magnolia's 1 van mijn favorieten.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje!

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief schatje is dit kaartje Anneke!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I just adore this Tilda! Dancing happily! Great touches of bling on the swirls! lovely layout ! Thanks for sharing your blingy, sparkly, glittery Tilda creation with us at Totally Tilda.Hope to see you at the next challenge too!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke