zondag 23 november 2014

Let it snow...


Hoi allemaal, 
hier ben ik weer eens! 

Wat is de tijd alweer voorbij gevlogen, 
volgende zondag wordt ons kleine meid al 1 jaar!!
Dus ik ben druk bezig met de voorbereidingen, 
we willen graag zelf de taart weer maken...
 Hopelijk lukt het ons :-)
 Het resultaat laat ik jullie zeker zien! 

Deze week heb ik wat een beetje geprutst aan mijn bureau, 
totaal inspiratieloos weer! Waar blijft die toch?!
Toen stempelde ik deze achtergrond, maar toen wist ik niet
wat ermee te doen... tot dit kaartje eruit kwam!
 


De stempeltjes zijn van Stampin Up, 
de tekststempel is van Whiff of joy! 
Dan nog papierrestje van Echo Park, 
lint, touw, charm, ...
 

Deze week kreeg ik ook mijn nieuwe spulletjes van Whiff of joy binnen! 
Hopelijk komt mijn inspiratie snel terug nu en kan ik aan de slag ;-)
 


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Anneke, en wat een super schattig bedeltje. Past er zo leuk bij!
    Isabel is dit weekend ook 1 geworden, wat gaat zo'n jaar toch snel. Geniet van de kleine meid en alvast een gezellige verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Anneke !
    Ik kan het ook zo hebben, aan mn buro zitten en niks, geen inspiratie, redelijk frustrerend, als ik dan al eens aan mn buro geraak ....
    Ik ben benieuwd wat je met de spulletjes van Whiff of Joy gaat maken en ben ook erg benieuwd naar je taart !
    LIefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen ins[piratie had je. Toch een erg mooie kaart geworden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke