woensdag 5 november 2014

Whimsy Stamps DT Call


Hoi allemaal, 

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt speciaal voor de DT Call, 
bij Whimsy Stamps! Ik was er ooit al eens designer en dat was toen super! 
Maar ondanks alle drukte in die periode heb ik het toen stop moeten zetten...
Ze hebben ook zo'n geweldige stempels in hun collectie en ondertussen 
ook zo veel getalenteerde ontwerpers in hun team! 
Het zou weer een hele eer zijn om met hun spulletjes te mogen werken :-) 

Daarom dat ik deze keer weer een kansje waag! 
Ik maakte mijn kaartje met één van mijn favoriete stempels
Deze zeemeermin van de Wee Collectie :-)

Het papier is van My little Yellow bicycle,
de stempel 'Goldie' van Whimsy Stamp dus :-)
Dan nog de stansjes van Magnolia gebruikt voor mijn kaartje te versieren! 
De tekst is ook van Whimsy "Summer oval letter seals"



We mogen ook 2 kaartjes laten zien die je zelf leuk vind van de afgelopen tijd! 
En dit is mijn keuze :-)




 Nog een hele fijne dag iedereen! 

3 opmerkingen:

  1. Very sweet creations, thanks for entering our DT call.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Succes en wie weet word je uitgekozen! Zou leuk zijn toch!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is je kaartje Anneke ....daar ga je zeker mee scoren om in het DT te komen... ook ik vind het geweldige mooi stempeltjes .... de 2 andere kaartjes zijn ook super leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke