donderdag 10 juni 2010

Verjaardags Candy!!!

Dit bericht blijft van boven staan tot 10/06/2010
Voor nieuwe berichten, scroll naar beneden ;-)

 Hoi allemaal!!

Op 4 juni wordt ik weeral 21 jaar,
en dit wou ik niet zomaar voorbij laten gaan.
Dus heb ik weer een candy in petto voor jullie ;-)
Enkel is er deze keer wel iets aan verbonden,
want ik zou het echt heel leuk vinden moesten jullie
mij een kaartje sturen :D hihi...

Hier is een foto van mijn candy!!


Wat zit er in deze candy?!
* Een clearstamp set met een kleine acrylblok
* Afdrukjes van magnolia, lilly of the vally, en nog veel meer...
* Charms ( die ben ik vergeten mee op de foto te zetten)
* Blauw Lint
* 38 vellen papier (als ik goed heb geteld) :)
van o.a. Basic Grey: Junebug, Boxer, Porcelain paper pad
Papermania: Secret Garden, Sweet Nothings

Hier nog een close up van het stempelsetje :)


Leuk he, wat moeten jullie nu doen om deze candy te winnen.
Heel simpel, stuur mij een mailtje (ansuykerbuyk@hotmail.com)  
voor mijn adres.En al wat jullie dan moeten doen is een  kaartje
sturen voor mijn verjaardag :)
Je hoeft helemaal geen blog te hebben, want ik kies de winnaar
uit de inzendingen die ik krijg! Ik zal mijn vriend uit al de kaartjes,
eentje laten kiezen die de winnaar wordt !
Je mag altijd volger worden, en ook de foto in je sidebar
van je blog zetten. Maar dit is niet verplicht!

Ik kies de winnaar 11 juni, dus jullie hebben toch een 3tal weken om
jullie kaartje te sturen ;-)

Wens jullie allemaal veel succes, en ik hoop dat
jullie dit een leuke candy vinden.
Liefs Anneke

16 opmerkingen:

  1. hihihi, ja leuk! Ik was al bezig aan een kaartje voor jou, maar ik wil natuurlijk meedingen voor die toffe spullen. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke candy, veel succes ermee..

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik ben van de partij hoor , mijn prijsjes staan erook op kom je ff kijken,en ik heb je adres al xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Anneke!

    Ik doe zeker mee, zal je vanavond even mailtje sturen.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg :D:D ik heb je net een mailtje gestuurd en de candy in mn sidebar gezet!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave candy, na het pinksterweekend zal ik je even een mailtjen sturen voor je adres want hier wil ik wel wwn mee doen !!!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke candy ik ga een kaartje maken ik heb je adres al want ons ma heeft die :D
    groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou heel graag meedoen met je supermooie candy ! Je candy staat al op mijn sitebar.
    Groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Anneke,

    Ik heb een Award voor je klaar staan.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie candy Anneke, ik wil graag meedoen. Ik heb al een mail naar je gestuurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schönes Candy.Hab sie auf meinem Blog verlinkt.Mail kommt.
    LG Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige candy! Ik wil je graag een kaartje sturen. Mail is verzonden. :)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik hoop dat je mn kaartje hebt gehad.Ik kijk in ieder geval met plezier naar jouw creaties.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijk gefeliciteerd Anneke. Hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad met veel verwennerij.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Anneke, nog van harte gefelciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je lekker verwend bent en wat een leuke candy ik zet hem nog in mijn sidebar.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anneke wat een mooie candy geef je weg!
    Ik ben het op 4 juni vergeten, maar wil je nog graag van harte feliciteren met je 21e verjaardag!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke