maandag 7 juni 2010

KlM Designs: Umbrella for all showers

 Hoi allemaal,

Bedankt voor al de lieve verjaardagswensen!
Ik heb ook al 8 kaartjes gekregen :D
Ze staan allemaal mooi op de kast te pronken,
was een druk weekend heb ik gehad.
Zo druk dat ik gisteren avond pas ben beginnen te bloggen :)
Vrijdag zijn we met familie een ijsje gaan eten voor mijn verjaardag
heb ook leuke cadeau'tjes gekregen!

Zaterdag ben ik weer gaan knustelen en heb deze keer ook
weer een beer geschilderd, deze is voor mijn vriend.
Hij heeft ook de kleuren van St-Lenaarts :D
Volgende keer gaan we in september terug, en ga ik weer eens kliederen
met powertex ;-)


Dan heb ik ook nog een kaartje voor jullie
met een digi van KLM Designs. Deze noemt 'Umbrella for all showers'.
Ik heb deze ook weer ingekleurd met mijn copics.
Het is een heel simpel kaartje hoor ;)
Met een geembost stuk en een stuk design papier van Papermania.
Nog wat lint,...


Ben benieuw wat jullie ervan vinden?
Groetjes Anneke

12 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje, de kleur is prachtig. Eenvoud id soms juist mooi!!
    De beer is ook schattig geworden zeg.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke, dit is weer een prachtig kaartje!!
    En de beer zo lief!! Prachtig!


    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige creaties heb je gemaakt, en nog gefeliciteerd met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey anneke nog vanharte ,lees dat je een leuke verjaardag heb gehad met een hoop leuke spulletjes gekregen, fijn hoor en die beer heb je gaaf geschildert zeg mooi hoor ik heb jaren geleden toen een halloween pompoen geschildert met schaduw techniek volgens mij is dit het zelfde? xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind je kaartje heel mooi,en je beer superlief.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is een leuke kaart. Je beer mag er ook wezen. Zo een grote beer, daar zal je wel lang aan geschildert hebben.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Anneke,leuk die beer zeg,mooie kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt.
    Mijn kaartje is naar je onderweg, hopelijk is hij nog op tijd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Anneke,

    die beer is echt héél mooi en je kaartje vind ik ook echt leuk!
    Ik ben blij dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad, zo zou elke dag van het jaar moeten zijn he :-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! je creaties zijn weer top hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het was tof om te gaan knutselen
    dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke