woensdag 23 juni 2010

Congratulations : I'ts a baby girl!

Hoi allemaal,

vandaag toon ik jullie weer een kaartje met een
stempel van KLM Designs! Het is eentje van de nieuwe
reeks die begin deze maand zijn uitgekomen.

Ik vond het toen ik deze zag wel een hele uitdaging,
omdat deze stempelset heel anders is dan ik gewoon ben om
mee te werken :-)
Maar eens ik bezig was met het kleuren ging het vanzelf!
En deze kaart is ervan uitgekomen ;-)

Het papier dat ik heb gebruikt is een 'vintage' blok van de action!
Heb ook mijn Martha steward pons gebruikt, bloemenlint, en
het tekstje zit ook bij de stempelset :)


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Create4Fun Challenge: Baby kaart
* A spoon full of sugar: Best Wishes/ Good Luck
* Everybody Art Challenge: Green & Pink

Wat vinden jullie ervan?

15 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke

    Wat een mooi kaartje zeg!
    En wat een gaaf stempeltje, ken het stempel merk niet, maar t is wel erg mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh dit is heel erg mooi zeg,aparte stempel.
    Mooi aangekleed ook.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke, wat een apart kaartje zeg...
    Erg mooi en lieve kleurtjes.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje!!En wat een aparte stempel zeg. Schitterend!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief stempeltje vind ik het.
    Je kaart ziet er mooi uit, lieve kleurtjes.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wowww Anneke,Wat een schitterende kaart,prachtig afdrukje,zo mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit kaartje, met die gave stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief en prachtig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave stempel vind ik het en het kaartje is heel mooi in elkaar gezet, erg origineel en als ik het mocht zeggen ga je winnen!
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wooow wat prachtig geworden ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,

    Heel mooi zeg!
    Mooie stempel.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful image and very pretty layout. The papers are perfect!
    Hugs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Anneke, congratulations on making the digital team at Whimsy - looking forward to working with you.

    Mel X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wonderful card Anneke, love the fab image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I quote Ellen, because I understand, but can't speak any word in your language:
    "prachtig is dit kaartje, met die gave stempel "

    Monika (Austria) ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke