maandag 20 oktober 2014

Happy Halloween...


Hoi allemaal, 

vorige week viel er een pakje in de bus.
En prijsje omdat ik had meegedaan met "WCMD", 
en dit lieve stempeltje vond ik in het pakje :-)
Zo leuk, en al zeker omdat ik zoveel van Halloween hou! 
 
Het stempeltje is van Bild Malarna
het papier van Echo Park "Happy Halloween"
Dan nog een bloemetje, tekst, oogjes, ...



Ook vond ik het eens leuk om de binnenkant te stempelen! 
Met witte inkt van Stampin Up :-)
 

Nog een hele fijne dag! 

Groetjes 

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, Anneke. En de binnenkant ziet er ook al zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje Anneke...super lief stempeltje is dat en ook zooooooo mooi ingekleurd...KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje leuk zo'n prijsje het is inderdaad een schattige stempel en ideaal voor halloween
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    Wat een prachtige kaart. Die stempel is idd kei schattig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! Ik heb nog wat restjes van jouw candy van vorig jaar...ik ga eens op zoek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk die wiebeloogjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig kaartje! Gefeliciteerd met je prijs! Leuke stempel!

    Leuk he het thema Halloween!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke
    leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke