zaterdag 4 oktober 2014

Holiday Cheer...


Hoi allemaal, 

Vandaag is het World Card Making Day! 
Ik maakte gisteren avond dit kaartje nog, 
het modelletje zag ik al op een paar blogs voorbij komen, 
maar omdat ik geen Stampin Up enveloppe board heb
heb ik gewoon meetwerk gedaan :-)

Deze week maak ik er zeker nog een gewone verjaardagskaart mee! 
Want het is zo leuk om te maken ...

Ik haalde deze digi van Mo's Manning nog eens te boven, 
het papier is van Echo Park.
Dan heb ik ook tekst gebruikt van mijn nieuwe SU stempelset! 
De sterretjes zijn ook gestempeld met SU...



En dit is de binnenkant geworden!!  


Ook wil ik graag mijn kaartje laten meedoen bij:
ABC Christmas Challenge : T=Tree Ornament
Sparkle Christmas Challenge: For a Child
Mo's Challenge: Clean & Simple


18 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!

    Heel gaaf model.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletje/kaartje. Ik moest al eventjes goed kijken naar de afbeelding, want ik dacht eerst dat hij op zijn hoofd stond. Hoort natuurlijk zo.
    Jij bent terug goed op dreef, zeg! Fantastisch om te zien.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gemaakt, leuk modelletje ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw Kerstvrouw heeft vast een glaasje prosecco op met dit mooie weer. Model is gaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart hoor, de digi's van Mo Manning vind ik toch al super, gebruik ze deze kerst ook veel!!
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Anneke!
    Heel leuk modelletje en superschattige digi!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig !!! Wat een gaaf kaartje en je hebt de digi ook prachtig ingekleurd. De glitters zijn super erop!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke
    Mooie en leuke kaartjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je kerstkaartje Anneke. ....leuk gedaan met die band erom...het mooie stempeltje ook weer heel mooi ingekleurd.....Schitterend geheel....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic design! Adding that adorable elf to a belly band to keep the card closed is such a fun idea. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a great card, and a unique design!! Love those little stars you have used!! Thanks for popping by and playing with the team at Mo's Challenge Blog!! Hugs Amanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh this is just the cutest card ever what a lovely image and the just perfect for our challenge over at “ Sparkles Christmas Challenge For a Child “ good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A really sweet card. Thanks for sharing with us at Sparkles Christmas Challenges Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card Anneke :-) the image is adorable and the colours and whole design is fabulous :-)

    thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke