vrijdag 17 oktober 2014

Kung Fu Henry


Hoi allemaal, 
hier ben ik weer! 

Weer had ik weinig inspiratie deze week..
Volgens mij omdat ik moe ben omdat ons kleine meisje 
niet goed slaapt omdat ze wat buikgriep heeft! 
 
Maar wou gisteren toch eventjes knutselen, 
ik vond dit afdrukje dat al zooo lang op mijn bureau lag te wachten.
En wat een bevalling was dit kaartje :-)
Heel moeilijk vond ik het om dit afdrukje te gebruiken, 
het papier vond ik nog en is van Echo Park "To the record"





Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
Vind het zelf niet zo'n beste kaart...

Nog een heel fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Anneke, wat een verschrikkelijk mooi plaatje en ook zo mooi ingekleurd...TOP!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah...wat een schatje. Super leuke kaart, Anneke.
    En beterschap voor de kleine meid, hopelijk knapt ze snel wat op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel erg mooi kaartje!

    En beterschap met je dochter!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het best wel een leuke kaart hoor Anneke !
    Dat kan je soms zo hebben he met afdrukjes, dat die zo blijven liggen ....
    Ik vind wel dat je hem erg leuk hebt verwerkt hoor!
    Veel beterschap met je kleine meid!
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    Wat een kei leuk kaartje. Supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje. Lieve kleurtjes uitgezocht. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    wat herkenbaar! Inspiratie even helemaal weg...en dan niet zelf echt 100% tevereden zijn met je kaartje...Hij is toch leuk geworden. Echt voor een jongen, lekker stoer.
    Groetjes en sterkte met jullie kleine meid. Hopelijk is ze gauw weer beter en slap jij ook weer goed.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Anneke
    mooi en inspirerend kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke