zaterdag 29 april 2017

Fairytales...



Hallo iedereen, 

Dank je wel voor je bezoekje weer aan mijn blog! 
Vandaag heb ik weer een pocket page voor jullie...
Eentje met de nieuwste collectie van Doodlebug Design ;-)

Deze collectie lag op mijn bureau te wachten, 
en toen ik de foto's van de Sprookjeswandeling hier in Brecht
vond van afgelopen winter... Wist ik gelijk wat ermee te maken! 
Met de schattige unicorns en regenboogjes maakten van deze layout 
een echte fairytale :-)


Het was een hele leuke sprookjeswandeling in het donkere bos, 
met heksen, feeën, sprookjes, paddenstoelen, kabouters, en nog zoveel meer ;-)
Maar het was ook een plezier om de foto's zo te bewerken met deze geweldige collectie! 

Hier nog een paar detailfoto's
 



En voor wie ook zin heeft gekregen om aan de slag te gaan met deze collectie?
Deze is te koop bij Scrapwereld! Waar ze nog meer super leuke papiertjes hebben ;-)
 
 


4 opmerkingen:

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke