zaterdag 22 april 2017

Maak het op #3



Hoi allemaal, 


Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige blogpost ;-)
Zoals jullie al weten ben ik bezig met de "Uitdaging #Maak het op"
van Martine Rijnbeek...

Ondertussen zitten we aan week 4 en is mijn kit al heel wat minder geworden...
Het wordt soms ook wat moeilijk om nog iets te maken met alle spulletjes
die overblijven ;-) Maar tot hiertoe lukt het nog! 
 
Deze pocket pages zijn nog van in het begin! 
Ik heb die week toen zoveel gemaakt dat ik nog niets
alles heb geplaatst ;-) haha...
Dus deze pagina's gingen nog vlotjes! 
 
De foto's zijn van vorige zomer, toen we 4 dagen verbleven aan zee.
En toen de nacht van de abonnee was bij Plopsaland
Van de 4 dagen gingen we er wel 3 naar Plopsaland! Ons kleine meisje vond het 
een geweldig tripje ;-) haha...
 






 
 
 
Hoe vinden jullie ze geworden?
En zijn er nog mensen die de uitdaging zijn gaan volgen?
Of een kit hebben gemaakt van hun eigen voorraad en die hem proberen om te gebruiken?


4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Goed bezig, Anneke!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,
    het is prachtig! Zulke herinneringen heb je gemaakt met de foto's.
    Ik heb geen kit gemaakt, maar ben bezig het een blokje wat ik op wil maken en er verschillende kaartjes al van gemaakt. Sommige zal ik zeker linken bij jouw restjesuitdaging.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke