maandag 24 april 2017

Kaisercraft meets Doodlebug!



Hoi allemaal, 

Gisteren avond was ik aan de knutsel en mijn memory planner aan het bijhouden.
Ik wou al zo graag eens de binnenkant eens een beetje opleuken
maar geen idee hoe ik daar aan moest beginnen...

Uiteindelijk kwam ik tot het idee om mijn planner van Kaisercraft 
kennis te laten maken met mijn favoriete lijn van Doodlebug Design ;-)
Eenmaal het begin er was, ging het vlotjes en ik ben er alvast blij mee 
geworden! Zo kan ik heel de lijn in mijn planner ook lekker doortrekken 
met alle leuke papiertjes en stickertjes van Doodlebug Design! 
De prachtige planner van Kaisercraft en de super cute spulletjes van Doodlebug
komen allemaal van Scrapwereld vandaan...

Hoe vinden jullie het geworden?





De stickertjes van Doodlebug "cream and sugar" vind ik zooo erg leuk! 
Dat ze op mijn cover pagina zeker moesten komen ;-)


Aan de achterkant maakte ik een soort pocket pagina waar ik allerlei 
leuke foto's of kaartjes in kan bewaren...


De maandpagina van April heb ik ook even snel gedaan 
en ik moet zeggen ik vind hem zelf wel erg leuk geworden ;-)
Zo leuk deze twee stijlen bij elkaar! Vinden jullie ook niet?

Nog een hele fijne dag! 

4 opmerkingen:

  1. Leuk, Anneke! Zijn die teksten voorgedrukt of heb je die zelf gemaakt?
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Anneke ! Lekker fleurig ! Ik heb in Den Bosch goed gezocht en 2 blokjes van Doodlebug Designs op de ko getikt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige planner heb je gemaakt, leuk om je spullen zo te pimpen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke