woensdag 20 september 2017

Flowergirl



Hoi allemaal, 

Tussen alle project life pagina's en scrapbooklayouts
heb ik weer eens een kaartje voor jullie! 

Was weer leuk om tussendoor ook weer eens mijn copics boven te halen...
Altijd zo ontspannend he, dat kleuren! 
 Dit leuke bloemen meisje is van Fabrika Fantasy 
wat was ze leuk om in te kleuren... 
Dit is onze sponser van deze maand weer bij "Creative Sketchy girls"
Je kan nog gerust meedoen met de challenge ;-)

Het vrolijke papier is van Kaisercraft "Made with love"
en kan je vinden bij Scrapplezier
Ook de 2 grote bloemen komen ervandaan, 
die konden toch niet ontbreken bij dit bloemen meisje.
Dan nog een swirl van magnolia en pearls
en tekstjes en mijn kaartje was weer klaar ;-)



Hopelijk vinden jullie het weer leuk om een kaartje te zien?
Want daar ben ik uiteindelijk mee begonnen! haha...
Maar op dit moment vind ik met mijn foto's werken wel heel erg leuk, 
dat de kaartjes er af en toe tussen zullen komen, hopelijk vinden jullie dit leuk? 

Nog een hele fijne maandag!

3 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk kaartje, Anneke. En ik vind de afwisseling wel leuk. Zelf ben ik meer van de kaarten, maar met al die mooie scrapalbums die ik op blogs zie begint het toch wel te kriebelen...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke