maandag 4 september 2017

Let's get away!


Hoi allemaal, 

Deze scraplayout en project life pagina zijn afgelopen zomer
tevoorschijn gekomen op het Scrapplezier blog...
Maar door alle drukte hier in huis ben ik er nog niet aan toe
gekomen om deze ook hier te plaatsen :-)
 
Daarom voor sommige die hem al hadden zien opduiken, 
sorry voor de herhaling! 
Nu met het normale ritme lukt het me om alles weer 
klaar te maken en bij te houden ;-)
 
De foto's zijn van ons weekendje Center parcs in Januari 2016...
Mijn album is bijna rond van 2016! 
En ik was zo goed bezig om 2017 ook bij te houden maar de vakantie
stak daar een stokje voor, haha...
Dus heb ik nog veel projectjes in mijn hoofd waarvan 
ik toch een héél deel af wil hebben tegen nieuwjaar ;-) haha...
 
 

Het mooie papier is van Kaisercraft 'Bonjour' 
de layout heb ik verder versierd met echt allerlei spulletjes van overal! 
Alle spulletjes lagen al héél wat jaren ergens in een doosje te wachten 
om eindelijk eens opgebruikt te worden...
De tags zaten ooit in een scrapset bij kruidvat, de diecuts zijn van vroeger
van de action! De tekstjes zijn van Stampin Up...
Ja ik herinner me meestal wel van waar alles eigenlijk nog komt, 
nog iemand die dat heeft? :-)
 

 
Alvast een hele fijne week!

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke lay-out Anneke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Anneke!
    Ik zag dat er bij de restjesuitdaging 10 maar twee hebben meegedaan. Er volgt misschien binnenkort weer een nieuwe Challenge?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke layout Anneke...Ik had deze nog niet gezien hoor...prachtig hoe je die foto's heb verwerkt..


    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke