zondag 24 september 2017

Maak het op #vervolg



Hoi allemaal, 

Deze layout maakte ik nog voor de zomer vakantie
maar waren ook blijkbaar ergens blijven hangen op mijn laptop...
Mijn laptop begon toen kuren te krijgen dus na aankoop van een nieuwe
voor mijn vriend zijn werk heb ik zijn oude laptop aangeslagen ;-) haha...

Werkt veel beter en eindelijk een word op mijn laptop! haha...
Deze layouts maakte ik weer met de samengestelde kit voor 
de uitdaging " Maak het op" van Martine Rijnbeek! 

De foto's zijn al oudere van toen ik zwanger was van onze kleine spruit...
Dit was dan ook onze laatste vakantie met ons tweetjes ;-)
En onze hond genoot ook weer van de heerlijke zeelucht!  

Bij deze project life pagina's heb ik enorm veel tekstjes gebruikt zie ik! 
Ik vond ze zo leuk dat ik ze nooit durfde te gebruiken, herkenbaar?
Maar eenmaal je de smaak te pakken hebt en met het motto "maak het op"
ging het veel vlotter en ik vond het echt super werken om zoveel accenten te leggen 
aan mijn foto's ;-)








Hopelijk kon ik jullie weer inspireren?
En nog een hele fijne en hopelijk zonnige dag ;-)


2 opmerkingen:

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke