dinsdag 21 augustus 2012

Digital Tuesday # 174




Hoi allemaal, 
dank je wel voor alle leuke reacties op mijn fotoalbum!
Hebben jullie het ook zo warm gehad dit weekend??
Hier wel hoor op ons appartementje was het 30 graden binnen!!
Véél te warm voor me :-)

 Vandaag is het weeral dinsdag dus tijd voor
een nieuwe challenge bij "Digital Tuesday"!
Deze keer hebben we een leuke sketch voor jullie, 
doen jullie weer gezellig mee??


Ik heb gebruik gemaakt van deze leuke Wee stempel
weer! En papier van DCWV "baby nursery".
De tekststempel is van whimsy Stamps!
Voor de rest heb ik nog wigwag lint, bloemetje,
swirl, vlindertje en een knoopje van Stampin up gebruikt :-)



Ook doet mijn kaartje mee bij:



Ooh en hebben jullie het gezien?
Ik heb een prijsje gewonnen bij "Dutch Magnolia Lovers"








Nog een hele fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje weer enne.....gefeliciteerd!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's some serious indoor heat!!! Your card is too cute. Love Sylvia Zet images and you've done a great job bringing this one to life.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Cute! I see you flipped the sketch too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je gewonnen challenge! Deze is ook weer erg leuk!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke