donderdag 16 augustus 2012

Fotoalbum ...




Hoi allemaal,

 vorig weekend heb ik druk aan dit fotoalbum gewerkt
samen met mijn mama! We moesten zondag naar een feest
en dit was het cadeau dat we hadden ;-)

In Card'n Scrap Art hebben we een paar verschillende
vellen scrappapier gaan kopen voor het boek!


Zo ziet de cover eruit met mooi engeltjes papier
en roosjes en vlindertjes van Stampin Up, pearlpen, en randpons.


 Voor de volgende pagina's hebben we gebruik gemaakt van
mijn nestabilities en randponsen, stanzen, bloemetjes, pearlpen, ...











 Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden :-)
Intussen tijd ben ik ook nog bezig met 2 grote boeken 
op bestelling! En dan nog een kleine bestelling, maar
straks ga ik eerst nog eens een paar kaartjes maken ;-)

Nog een hele fijne en zonnige dag!!

10 opmerkingen:

  1. Wauwww...wat super gemaakt zeg! Ziet er errug leuk uit;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze vonden hem geweldig
    mooie en goed gevonden cadeau foto's van vervlogen tijden
    ik vind hem ook heel mooie

    dikke knuffels xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je diet leuk gemaakt Anneke!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anneke,

    Wauw, dat hebben jullie leuk gemaakt en wat een werkje moet dit geweest zijn ség ! Maar met een tof eindresultaat !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I LOVE LOVE scrapbooks and your photos are so cool Anneke! Wonderful memories galore preserved here. :-) Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    wat en prachtig album heb je gemaakt!! EN geluig kan ik het bekijken. De vorige ker dat ik op je blog wilde kijken, kreeg ik allerlei meldingen dat er en foto niet te zien was en alles bleef verder zwart... Maar nu is er niets meer aan de hand. Ik kan alles prima zien en het is helemaal top!! Daar zullen de ontvangers en prachtige blijvende herinnering aan hebben!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffff.'t is al laat: geluig moet gelukkig zijn, mijn laptop wil vast ook rust!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf geworden Anneke! Succes met je bestellingen (maar dat komt vast goed).
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent er maar druk mee, Anneke! Maar het wordt een prachtig album!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke