donderdag 2 augustus 2012

Mopshondje ...


Hoi allemaal, 

gisteren heb ik dit kaartje gemaakt, 
naargelang de challenge bij Lift Challenge!
Heb mezelf eens uitgedaagd om mee te doen 
voor de eerste keer doe ik mee :-)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

De digi heb ik al een paar jaar maar no 
nooit gebruikt en nu vond ik het toch eens tijd :-)
Mijn nichtje heeft een mopshondje dus helemaal gepast!!
Het papier is van DCWV "baby nursery",
voor de rest nog wat touw, bloemetje, swirl, charm,...


Ook doet mijn kaartje mee bij
* Lift Challenge
* Cute Card Thursday: Clean & Simple


Nog een hele fijne dag!

23 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd Anneke,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig afdrukje!!!! Knap kaartje weer Anneke!!!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superschattige mopshond! Hij past helemaal bij het kaartje! En de bot-charm maakt 'm helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je de kaart van Cornelie hebt gelift, en dat heb je erg leuk gedaan! Grappig is dat Mopsje! Fijn dat je meedoet met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Anneke, die mopshond is echt gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Anneke.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een scheetje!
    En wat een geweldige digi!
    En zie dat je vlak mij mij woont,
    wat leuk om een blogger uit de buurt te zien ;-)

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card for our CAS theme. Thanks for playing along with us at CCT.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig afdrukje!Hij past helemaal bij het kaartje! En de bot-charm maakt 'm helemaal af!

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lift van Cornelie's kaart Anneke. Enig dat hondje. Mooi gekleurd. Snoezig dat kleine botje bovenin!
    Erg bedankt voor het meedoen met onze jubileumchallenge Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je onze jubileumchallenge hebt ontdekt en de kans heb gegrepen om mee te doen! Je kaartje is super schattig! Leuke frisse kleurtjes ook! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my gosh he's adorable! Just look at that face! LOL Too cute Anneke! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, wat een schattig hondje! wat leuk dat je meedoet en mijn kaart hebt gelift! Tof gedaan!
    Erg leuk dat je meedoet aan onze jubileumchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow Anneke!!! This is such a sweet pug!! I remember this image from Wink Wink Ink!! :) Love that darling little bone charm too!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke kaart Anneke!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Anneke,

    wat ene leuke kaart! Je gaat vanzelf lachen als je deze digi ziet!! Mooie frisse kleuren ook!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd Anneke!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje, Anneke, en die hond...super leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This image is too darn cute and colored perfectly.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anneke,

    Wat een leuke kaart en je afdrukje is helemaal geweldig met dat hondje super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje, zo leuk gedaan met dit hondje.

    veel liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke