vrijdag 10 augustus 2012

Gepimpte fotokadertjes ...




Hoi allemaal, 
vandaag heb ik iets totaal anders dan een kaartje!
Ik had deze kadertjes al zo lang in mijn kast liggen
en nu wist ik wie ik ze cadeau zou geven met
leuke foto's erin natuurlijk :-)
Ik vind de foto's heel erg mooi,
al zeg ik het zelf ! hihi...


Ik had jullie verteld dat ik de afgelopen 14 dagen 
op de diertjes van mijn nonkel was gaan passen ;-)
Daar hoorde ook dit lieve mopshondje bij!
En omdat mijn nichtje verjaarde in die tijd heb ik 
deze kadertjes gescrapt voor haar!!



Het papier dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing 
"Meeting a fairy", voor de rest heb ik roosjes, jute,
houten hartje, parels, corners, charm, ...  gebruikt!
Alles is te koop bij Krea Teja :-)





Nog een hele fijne dag & alvast een heel fijn weekend :-)

15 opmerkingen:

  1. Wat is dit prachtig Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gepimpt Anneke!
    wat een scheetje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig hondje! En je lijstjes zijn super leuk geworden!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig....wat zal ze er blij mee zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie gepimpte kadertjes Anneke en de foto's zijn zo schattig!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,

    wat een leuke lijstjes en wat zal je nichtje daar blij mee zijn!! Persoonlijk cadeautje!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awww the frames turned out beautifully Anneke. :-) Hugs and happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gedaan Anneke! Geweldig die metalen hoekjes! De foto's zijn ook erg cute trouwens.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gedaan! Daar zal je nichtje vast super blij mee zijn. Echt een schitterend cadeautje zo.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He's such a cutie...great pictures. Fantastic job on the picture frames...love them

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke , daar ben ik dan weer. Ik heb het vakantie-gevoel nog even vast gehouden en begin het bloggen nu pas weer een beetje op te pakken. Wat heb je een mooie lijstjes gemaakt ! En wat een aller schattigst hondje .... Tot gauw ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh lovely frames and the photos are fab too :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk cadeautje zeg! Leuk gedaan het zijn ook hele lieverdjes om te zien zeg :) Smelt... smelt... smelt..

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke