woensdag 8 maart 2017

China light...


Hallo iedereen, 
 
Hier ben ik weer na ons weekje vakantie! 
We hebben weer enorm genoten hoor,
een leuk dagje Efteling waarbij we geluk hadden met het weer ;-)
 Een carnaval namiddagje met ons kleine meid! 
En dan vorig weekend waren we in Center Parcs "Port Zelande"
gestrand! Wat ook weer een enorm gezellig weekendje was met ons drietjes! 
Altijd leuk om zo de vakantie te kunnen afsluiten! 

Ik heb het knutselen wel gemist dus ging ik gisteren en vandaag alweer 
aan de slag... Ik maakte sommige DT creaties, die dus later komen ;-)
Maar ook maakte ik gisteren ochtend deze Project life pagina van Januari, 
we gingen toen een dagje naar Antwerpen om te schaatsen en 's avond 
van de China Light zoo te genieten! Was enorm prachtig ook...

Ik vond het moeilijk om toch papier te vinden bij deze foto's
maar ik vond het best geslaagd! Al zeg ik het zelf, haha...
Deze velletjes papier van Imaginisce lagen nog in mijn papierlade te wachten.
Ik gebruikte de collectie "Polar Expressions" waarvan de vellen
'All Aglow', Warm Woolen Mittens & Comfty Cozy...
 
 
 
Ook gebruikte ik een paar Pl kaartjes en stickers en enameldots voor het op te leuken! 
Het kaartje met LEUK,Leuk, leuk vond ik er wel bij passen ;-)


 Hier is dan de tweede pagina van de avond! 
Het kaartje bij de ijsbeertjes bestempelde ikzelf met een stempel
van Marianne Design... Toen kwamen er nog enameldots bij en een ticket.
De tekst "Genieten" & "Lachen" zijn van  een cardstock vel ook van Marianne Design...
Deze kocht ik bij de koopjes op de afgelopen beurs ;-)




Hopelijk vinden jullie het weer fijn! 
En dank je wel voor langs te komen ;-)

Nog een hele fijne knutseldag met dit regenweer ideaal!

4 opmerkingen:

  1. Dat was dus heerlijk genieten die dagen. En dan gauw schrapboeken maken. Ook weer leuk gedaan. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral super!! Ik sta bij mijn foto' s erg achter. De jouwe zijn tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat was een werk, maar wat een mooie herinnering. Zo leuk voor later (en voor nu natuurlijk ook)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, Anneke! En wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke