donderdag 23 maart 2017

Frozen...


Deze week heb ik nog niets geknutseld...
Ik heb dan ook een zieke in huis die de windpokken heeft! 
Dus veel dan vertroetelen en verzorgen en wat spelen en films kijken wordt er niet gedaan ;-)

Ik maakte deze layout een tijdje geleden maar had hem nog niet laten zien.
Het is van ons film voormiddagje van Frozen, 
met leuke spelletjes, verkleedkleren, en nog veel meer! 
Daar moesten we dan ook naartoe met onze kleine "Anna" fan.

Het prachtige papier is van Simple Stories "Enchanted"
met de bijpassende embellishments en diecuts en brads werd het deze layout!





Nog een hele fijne dag! 
Ik hoop straks even te kunnen knutselen ;-)


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Anneke....ziet er heel gezellig uit zo met z'n drietjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie layout weer gemaakt Anneke met het kinderidool Frozen
    zooooo leuk..
    en beterschap met je kleine meid..hier noemen we dat de waterpokken ...en die jeuken heeeel erg...vertroeld ze maar lekker...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat ik ook even Rosina's mailtje bekeek. Ik had nog nooit van windpokken gehoord. Nou niet alleen jeuken ervan is vervelend, maar als ze dan stuk gekrabd worden, blijven het nog lelijke littekens ook. Sterkte er mee. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo leuk zo'n echte prinsessendag ! Genieten is dat he ! Hopelijk is je kleine schat intussen al wat beter !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke