zondag 26 maart 2017

Plopsaland...



Hoi allemaal, 

 Na een weekje binnen zitten met onze kleine meid
ben ik sinds vrijdag avond toch helemaal terug aan het knutselen...
 Ik maakte al 3 layouts, 2 pl pagina's, werkte in mijn planner! 

Ja ik heb  sinds kort een memory planner! 
Heel erg leuk om alle dagen bij te houden en te voorzien van foto's ;-)
Zodat die eenzame foto'tjes ook ergens in verwerkt worden 
en zo alle herinneringen worden bij gehouden...
Vind het super om te doen! 
Als jullie het leuk vinden, laat ik van de week wel eens wat zien?

Ik ben sinds vrijdag ook begonnen bij de Uitdaging van Martine Rijnbeek
"Maak het op" komt een beetje overeen met mijn "restjesuitdaging" voor jullie! 
Maar dan nu om te scrappen, dus heb ik me in geschreven! 
En wat een super leuke workshop/ uitdaging! 
Ik zal hier later ook even op terug komen en mijn creaties laten zien ;-)

Maar daardoor kreeg ik zoveel inspiratie dat ik maar bleef knutselen, 
het hele weekend lang! Onze kleine meid is toch aan het genezen
en kan morgen alweer lekker naar school.. Dat heeft ze ook gemist denk ik! 

Mijn layout van vandaag is van onze trip van Plopsaland afgelopen zomer,
samen met de oma's en opa naar de zee gereden om een leuk dagje te hebben! 
En dit is mijn creatie geworden, hoe vinden jullie hem?




 Nog een fijne dag!

1 opmerking:

  1. Wat gezellig zo met zn alles naar de zee ! Heel erg leuke LO ! Ben benieuwd naar je andere projecten !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke