vrijdag 24 maart 2017

Monsters...



 Vandaag weer eens een kaartje! 
Ik maakte dit kaartje al een tijdje geleden met de leuke
stempelset van "Gerda Steiner Design"...
Ik vind de monstertjes zoo leuk voor echte jongenskaarten 
mee te maken, vinden jullie ook niet?

Het papier uit de ruimte vond ik nog in mijn papierlade! 
En eindelijk eens gebruikt voor de eerste keer ;-)
Ooh maar nu ik eraan denk, ik moet nog een Project life
pagina maken met foto's van onze ruimtewandeling!!
Perfect met dit papier, zo zie je maar je inspireert jezelf met 
een blogpostje te typen ;-) haha...

De kaart is ook een beetje buiten mijn comfort zone...
En eerst vond ik hem niet echt leuk om te plaatsen, 
maar uiteindelijk doe ik het toch! Niet alles kan altijd naar je zin zijn he...


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Ik ga weer spelen met mijn kleine meid die al de hele week thuis is ;-)

6 opmerkingen:

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke