zondag 18 maart 2012

Deurhanger


Hoi allemaal,

Deze week donderdag ben ik naar de beurs in Den Bosch
gereden, voor het eerst buiten België gereden :-) hihi ...
Ik heb weer leuke spulletjes gekocht waaronder
een paar nieuwe magnolia's, stans, charms, papier.
Heb me nog goed ingehouden vind ik :-) haha...

Maar dan nu mijn creatie ...
Vandaag heb ik deurhanger voor jullie!
Die stond al lang op mijn "to do lijstje" en met de
super leuke nieuwe "Stampin Tilda" wist
ik gelijk dat ik dat ze er perfect voor zou zijn :-)

Het prachtige papier is van' Authentique paper'.
De stempel is dus van magnolia, dan ook weer mijn
doohickey's gebruikt voor de bloemetjes en kantrandje.
Achter het stempelafdrukje zit een stans van Nellie Snellen.
Voor de rest heb ik lint, chandeliers, vlinder, pearlpen gebruikt!!


Ook doet mijn deurhanger mee bij:



Nog een hele fijne zondag!


18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke deurhanger heb je gemaakt!
    Mooi papier heb je ook gebruikt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deurhanger is supergaaf Anneke.....ik stond 3 dagen op de berus....wat jammer dat we elkaar niet gezien hebben!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke deurhanger!
    Heel erg mooi!
    grjts
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt en leuke kleurtjes ook! Ooh, ik ben jaloers. Jij bent naar de beurs geraakt :) haha.
    Ik vond het een beetje te ver rijden... Al die beurzen altijd :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie deurhanger. Ik ben vrijdag naar de beurs geweest. Natuurlijk weer veel te veel gekocht.
    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie deurhanger, ik ben zaterdag naar de beurs geweest was blij dat er teveel keuze was kon ik niet meteen beslissen en nadien vond ik het niet meer terug :)

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anneke, wat een geweldig papier! Leuke stempel en wat heb je hem prachtig gekleurd! Je bloemetjes zijn ook erg leuk, volgens mij heb ik die doohickey ook net besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige deurhanger !
    Kan me voorstellen dat je erg blij bent met je nieuwe spulletjes en wat knap dat je helemaal tot daar bent gereden !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke deurhanger heb je gemaakt!! Ook je nieuwe stempel is heel erg leuk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg dat je helemaal naar Den bosch bent gereden. En wat leuk dat je goed geslaagd bent.
    En wat betreft je deurhanger, die ziet er schitterend uit :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij was leuk he, de beurs! Ik heb je niet gezien, maar was er ook donderdag! Leuke deurhanger heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en mooie deurhanger

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie deurhanger Anneke! En wat is dit mooi design papier hé!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje! Een hele leuke deurhanger.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk, Anneke. Ik had al bij Teja gereageerd en gevraagd of je deze aan je deur hangt als je aan het freubelen bent....Even niet storen, ik stempel. Hahhaha, leuk!!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke deurhanger!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke