dinsdag 20 maart 2012

Digital Tuesday Challenge # 152




Hoi allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn deurhanger :-)
Vandaag ben ik er weer met een heel ander kaartje
dan jullie gewoon zijn van mij!

Ik had deze afdrukjes al heel lang liggen en wist
nooit niet goed wat ik ermee moest doen!!
Maar met de nieuwe challenge bij "Digital Tuesday"
'life is peachy' dacht ik terug aan deze stempeltjes.
En ik heb er een beterschapkaartje mee gemaakt!
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?

De stempeltjes zijn van Peachy Keen Stamps,
papier is van Anthentique,
bloemetjes zijn een magnolia dookichey!!
Tekst heb ik op de pc gemaakt :-)




Nog een hele fijne en zonnige dag!!
Morgen ben ik er al weer met een nieuwe Duo dag bij Krea Teja!

13 opmerkingen:

  1. Deze is leuk Anneke! Grappig dat je soms al wat hebt liggen dat er zo goed bijkomt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke, wat een gaaf kaartje! Daar moet iemand wel beter van worden!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje!
    Daar wordt je gelijk goed gezind van!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aardbeien gezichten wordt je helemaal vrolijk van Mooie kaart verders
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi sweetie!! Your card is really sweet!! I love the peach images!! LOL!! HUGS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel gezond kaartje, met die blozende fruitpoppetjes!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your card Anneke! Beautiful sketch and design!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee om die afdrukjes boven te halen want dit is een schat van een kaartje hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke,

    hier word je blij van en misschien wel beter! grappig die fruitmannetjes.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Anneke - I love your card, especially the peaches.
    Hugs
    Suzie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awww, you had peach images! How sweet! Great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Anneke....schattige stempels!!! Daar knap je gelijk al van op.
    Leuke challenge.... alleen kunnen de 'entries' niet gelinkt worden en worden ze in de reacties geplaatst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. this is a wonderful peachy creation Anneke!
    adorable!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke