woensdag 21 maart 2012

Hetzelfde, maar anders ...



Hoi allemaal,
vandaag ben ik er weer :-)
En deze keer met "hetzelfde, maar anders"
op het Krea Teja blog hebben ik en Marlies een kaartje
gemaakt met hetzelfde stempeltje en papier!!
Ga maar eens kijken naar haar kaartje!

We hebben het prachtige papier van Bo Bunny gebruikt (Gabrielle)
Het stempeltje is van Whiff of joy 'Nora with springbirds'
Voor de rest heb ik weer mijn magnolia Doohickeys gebruikt,
ook nog wat lint, pearlpen, parelhartjes :-)






Nog een hele fijne dag iedereen!!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    dit is toch schattig! Er zit een heel verhaal achter het stempeltje, tenminste dat zou ik kunnen schrijven.
    Heel lief, ik ga zo eens gauw bij Marlies kijken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anneke,
    Ziet er weer helemaal geslaagd uit! Die stempel is ook te schattig voor woorden hoor :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk en mooi kaartje Anneke, super leuk afdrukje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met een leuk stempeltje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke , erg mooi kaartje ! Ik had hem natuurlijk al bewonderd op ons blog. Jammer dat ik je zaterdag niet zie.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg mooi geworden en wat een leuk stempeltje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, ik vind het ook leuk papier.
    Ik ben een kijkje gaan nemen, is wel grappig dat ze totaal verschillend zijn.
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig vrolijk kaartje.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi kaartje met een toffe stempel !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi afdrukje! gave kaart!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke