vrijdag 23 maart 2012

Together Forever ...



Hoi allemaal,
wat een prachtig weer hebben we toch al gehad he deze week!
En het blijft nog eventjes zo mooi :-)
Zo kunnen we lekker van het zonnetje genieten!! 

Voor mijn kaartje heb ik de leuke
stempel van Whiff of Joy gerbuikt 'Together Forever'!
Zijn ze niet leuk deze vogeltjes :-)
Het papier is van Basic Grey 'Kissing Booth',
 de stans is een multi frame van Nellie Snellen.

Voor de rest heb ik een soort kant/lint gebruikt,
Chandeliers van magnolia, bloemetje, een mooie
pearlbrad en ook weer mijn pearlpen en glitters!




Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Cute Card Thursday: Anything Goes






Nog een fijne en zonnige dag!!
En alvast een prettig weekend :-)




9 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke , wat een schatje van een kaart ! Zo een lieve stempel.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje!
    Die hartjes vind ik top!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, mooi dat kantje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Anneke,

    je kaart is echt superschattig.Ik vind de afbeelding toch zo lief! En je hebt mooie zachte kleuren gebruikt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat een schattig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oww anneke deze is lief zeg , leuk die vogeltjes zo gekleurd xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    we kwamen viai via op je blog
    Tof kaartje zeg!

    -xx- Charlotte & Lieke
    Zussenknutsel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he dat zonnige weer, daar past je superleuke vogeltjeskaart super bij!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke