vrijdag 9 maart 2012

Sneeuwpret 2012



Hoi allemaal,
jullie zullen wel denken 'Sneeuwpret?' nu komt
de lente hoor :-) hihi...

Ja maar ik had me het begin van dit jaar voorgenomen
om eindelijk eens mijn scrapboeken bij te werken en mijn
foto's niet te laten opstapelen :-)
En dat is me deze keer toch al gelukt, met de sneeuwfoto's
van dit jaar heb ik dit leuke scrapboekje gemaakt!!

De basis is grijs cardstock en het mooie glitterpapier is van Bo Bunny, 
Ook heb ik weer veervuldig mijn pearlpen gebruikt,
voor de rest versierd met kleine sneeuwvlokjes, bloemetjes,
lint en een tekstempeltje van Crafty Sentiments Design.

Dit is de voorkant van het boekje


 Dan is hier de binnekant met een leuke stempel
van Fizzy Moon die ik heb ingekleurd met mijn Twinkling H20's



En achter elk luikje zit een foto :-)



En zo ziet die eruit al die helemaal uit elkaar gevouwen is,
beide kanten :-)




Ook doet mijn boekje mee bij:



Nog een hele fijne dag!!

14 opmerkingen:

  1. Heel knap gemaakt Anneke! Super modelletje!! Grappig je sneeuwpret foto's terwijl het zonnetje hier volop schijnt! ;))
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk gedaan anneke,, die foto's van jullie hondje geweldig omdat te zien zeg, lekker dartelen in de sneeuw.
    xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie gedaan, lijkt me een heel werkje maar eens af kan je ervan genieten.
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden zo heb je een mooi inkijk excemplaar
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit! Prachtig gemaakt! Daar blijf je inkijken;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk boekje Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooow Anneke wat een mooi winterboekje heb je gemaakt.....heel erg leuk om in te kijken....
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi boekje is het geworden,leuke foto's van je hondje ook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent goed bezig! Ik loop achter!Gaaf boekje!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een goed voornemen uitvoeren is altijd een erg goed begin van het jaar. Heel mooi gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,

    je boekje vind ik echt supermooi gemaakt. Leuk model van fotoboek. En je papierkeuze is mooi!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een super mooie boekje gemaakt!! Heel leuk idee, mooie fotos en een schattige stempel! Geweldig geheel Anneke!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een ontzettend leuk miniboekje zeg! Prachtig zo dat papier gecombineerd met deze foto's!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke