zaterdag 1 oktober 2016

Corgi en Bess


Hoi allemaal, 
 
Vandaag is het World Card Making Day! 
Dus ging ik deze morgen aan de slag ;-)
 
Ik zag de nieuwe sketch van "Cheerfull Sketches" 
en wist gelijk wat ik ging maken! 
Het papier van Echo Park "Fall is in the air" lag al klaar
op mijn bureau, samen met deze leuke nieuwe digi van
Mo Manning "Corgi en Bess"...
Ik vond haar zo'n schatje dat ik haar gewoon moest kopen! 
 
En dit is mijn kaartje geworden! 
Met nog wat blaadjes en brads en peals maakte ik het af ;-)
 

* Anma creatief: Herfst
* Mo' Digital Pencil: Anything Goes
 

 
 


16 opmerkingen:

  1. Oh het is echt een schatje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart in die mooie herfstkleuren, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit herfstkaartje Anneke...zo een schattig stempeltje erop en ook het designpapier is geweldig leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve herfstkaart heb je op deze speciale dag gemaakt Anneke. Het meisje is wel heel mooi ingekleurd vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje. Leuk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk herfstig kaartje is dit geworden!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooohw... Kijk dan toch wat een scheetje. Dan heb je verder niet veel meer nodig om er een onwijs leuk kaartje van te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje! ZO mooi gekleurd ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi!! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Anneke!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card, Anneke! Such a lovely image and your design is fab! Thanks for joining in our September Challenge at Digital Pencil Too, good luck, DT Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattig kaartje. Gezellig dat je meedoet met de oktoberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooie kaartje.
    Leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hiervoor hebt gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge voor deze maand.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig herfstkaartje Anneke.
    Bedankt dat je meedoet met Cheerful SKetches én de Herfstchallenge van AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke