vrijdag 28 oktober 2016

Paper Passion & Clipboard


Hoi allemaal, 
 
Vandaag vertrokken ik en mijn mama deze morgen vroeg
naar de nieuwe beurs in Tilburg " Paper Passion ".
Ik vond het een enorm gezellige beurs, 
met een leuke winkeliers die er stonden! 
Zodat ik alle leuke spullen die ik wou heb gevonden ;-)
 
En ook hebben we de tijd gehad om een leuke make & take 
te maken bij Tineke Vissers! 
Deze leuke clipboard wat super leuk was om te maken.
 
 



 
 En dan mijn buit nog ;-)
Ik vond zo'n cute spulletjes van Doodlebug Design waar
ik al lang naar opzoek was! Dus een geslaagde en gezellige dag!! 
Voor herhaling vatbaar deze beurs!!
 
 
 
Morgen ben ik ook weer op "schok" met mijn mama, 
deze keer gaan we richting "Scrap 4 Fun"
voor een leuke Disney workshop! Dus dat wordt weer super! 
 Nog een fijn weekend en een leuke herfstvakantie...
 
 


6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een leuke dag heb gehad op de beurs Anneke ....zal vast heel gezellig geweest zijn samen met je mams...en leuke spulletjes heb je gescoord...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk te horen! Ik was erg benieuwd of het een leuke beurs was. En wat een mooie spullen heb je gekocht! En dan morgen weer een leuke hobbydag met je mam. En opa of pap oppassen op de kleine meid?
    Wat je gemaakt hebt bij de make en take is ook heel gaaf!
    Groetjes en ook heel veel plezier met je nieuwe spullen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe workshop heb je gedaan.
    Ik ga straks. Je 'buit' belooft een schat aan kleurrijke kaartjes binnenkort!
    veel plezier vandaag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt weer lekker aan de slag, zie ik, veel knutselplezier!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij bent goed geslaagd. Ben benieuwd naar je creaties hiermee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht en wat leuk om dit met je moeder te kunnen doen! Hoop dat je vandaag ook een leuke dag hebt gehad.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke