zaterdag 15 oktober 2016

Snap album..



Hoi allemaal, 

voorbije week was mijn dochtertje ziek thuis, 
ze is nog niet helemaal beter maar toch al minder ziek ;-)
Dus heb ik soms de tijd genomen om eindelijk 
weer eens haar albummetje van haar "eerste jaar" verder te maken! 

Hopelijk lukt het me nu om toch een heel eind verder te geraken, 
en hem ooit eens af te krijgen :-) haha...
 
Ik heb deze zomer toch wel geprobeerd om het album van dit jaar bij te houden 
en dat is toch wel goed gelukt enkel de zomer activiteiten moet ik 
nog scrappen! Maar dat staat ook nog op mijn lijstje om te doen! haha.
Hebben jullie ook zo'n lijstje?
 
Hier zijn alvast 2 pagina's die ik wou tonen aan jullie, 
deze zijn voor in haar albummetje 
 



 
 
en deze is van dit jaar nog ;-)
Papa helpen in de tuin! 
 
 


Hoe vinden jullie ze?
En vergeten jullie niet dat je nog het hele weekend gratis verzending hebben bij 
Cards Und More ;-)

 

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik maak voor ze alle 4 een album. Ik sta 2 jaar achter! En ja ik heb ook zo' n lijstje: een LANG!
    Vervelen ken ik Nooit!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer deze layouts Anneke....en dat is nu zeker een hele leuke herinnering voor late...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke LO's. Hopelijk is je dochtertje weer snel helemaal opgeknapt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke