zondag 30 oktober 2016

Disney Workshop...


Hoi allemaal, 
 
Gisteren was het dan weer zover! 
Onze geplande Disney workshop bij Scrap 4 Fun...
Wat een gezellige winkel en gezellige dames! 
En Belle was ook heel de dag aanwezig ;-)


 

We kregen een kleine album om in te beginnen, 
maar mits we vorige keer al in het groot begonnen waren 
zijn we lekker in het groot verder gegaan! 
Zodat al mijn Disney reisjes uiteindelijk in 1 groot album kunnen ;-)

Deze keer maakte ik pagina's van mijn allereerste reisje in 1994.
Zo leuk om met deze foto's van mezelf ook eens aan de slag
te gaan! Enkel ging het wat stroever omdat ik altijd PL
en mijn foto's pas laat afdrukken wanneer ik een idee heb.
Dat ging nu niet mits de foto's al jaren in kast lagen ;-)

Maar uiteindelijk vind ik ze toch ook erg leuk geworden! 
Het papier is weer van Simple Stories " Say Cheese "







Nog een paar detail foto's




Nog een hele fijne zondag!


4 opmerkingen:

  1. Prachtige project liveh eb je gescrapt met die leuke foto's Anneke...en het zal vast heel gezellig geweest zijn bij Scrap4 Fun...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je van de week gedaan en een hoop mooie dingen gescoord. Wat een mooi Disney-project heb je gemaakt, leuk om zo alles bij elkaar te hebben.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan Anneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog vrij recente (nuja, toch ook weer enkele jaren geleden) foto`s van ons bezoek aan Disney liggen, maar ik hoop alleen maar dat ik ze net zo prachtig verwerkt krijg als jij deed Anneke! Echt wow! Leuke ditjes en datjes die je verwerkte! Knap, serieus! Misschien moet ik maar eens in de leer komen voordat ik mijn foto`s verwerk :) Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke