dinsdag 18 oktober 2016

Little treatbox


Hoi allemaal, 

Vandaag ben ik er dan weer! 
Ons kleine meisje is bijna helemaal opgeknapt, 
ze gaat ook terug naar school dus kan mama weer gezellig 
aan de knutsel ;-)
 
Ik maakte voor mijn blogpost bij Cards Und more dit
kleine geschenkdoosje! 
Met behulp van de mal van Dutch Doobadoo is dit snel 
en gemakkelijk te maken...
Het papier is van Noor Design 'Shabby Chic'
En dan nog dit lieve beertje van Scapberry's!
Ook nog roosjes, lint, pearls, en klaar was die ;-) 


Nog een hele fijne dag! 
Ik ga straks weer verder doen in mijn Snap album, 
en deze avond weer lekker zwemles ;-)


6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk doosje heb je gemaakt Anneke.
    Lief stempeltje zit er op en heel mooi ingekleurd.
    Zo'n mooie verpakking kan voor verschillende cadeautjes van pas komen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverd ! de inhoud is al niet meer van belang =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Het plaatje is zo lief!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief! Mooi! Fijn dat je dochter weer in orde is. Hier lossen ze elkaar af en mijn me-time schuift steeds verder op ... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk doosje! Supermooi gekleurd. Fijn dat je dochter weer opgeknapt is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke