zaterdag 11 juli 2009

Cadeau Enveloppe - Doraline

Hoi allemaal!

Vandaag weer eens zitten knutselen,
heb een cadeau enveloppe gemaakt!
Het is een hele simpele maar toch mooi,
ik heb een stempelafdrukje van Whipper Snapper : Perky Pup Sitting.
Deze heb ik ingekleurd met mijn copics ciao
Ook heb ik de nestabilities Dahlia gebruikt.



Ook deze kaart heb ik vandaag gemaakt!
Het idee heb ik bij Jenny eens gezien, en vondt het toen zo leuk
dat ik het ook eens wou proberen. en dit is mijn resultaat!
Dit is de voorkant van de kaart, heb ik heel leuk perkament papier voor gebruikt.Met mijn eyletsetter heb ik 4 eylets bevestigd en daardoor een touwtje gemaakt.



Dit is de binnenkant van de kaart,
ik heb mijn Doraline stempel gebruikt en ingekleurd
met mijn copics ciao.
Het papier vondt ik zeer leuk bij deze Doraline passen omdat
haar rokje ookblauw met stippen is ;-)
De bloem heb ik met mijn cricut uitgesneden.






8 opmerkingen:

  1. wat schitterend zeg! Die envelop is ook echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww,wat is dat allemaal prachtig gemaakt Anneke,mooie stempel, heel mooi papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan !!! ben blij dak wat ideetjes
    kan doorgeven ;), heb het wat druk opt moment
    kom altijd wel kijken maar laat nie altijd een
    berichtje

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Anneke!
    Ik las je berichtje bij Nicole en ik heb deze week de copics besteld bij Annette,één ding kon ze niet en dat was gratis verzenden,maar ze verstuurd met TNT dacht ik,en dat was niet zo duur.Je kan haar daarover mailen als je echt wat wil.Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes!
    En celia, heb al contact opgenomen met Annette en ze doet dus ook België. En ja de verzendingskosten vallen wel mee ;)

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Anneke heel mooi zijn ze geworden. Ik vind simpel vaak ook erg mooi. Ze zijn allebei erg prachtig.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gave sluiting heb je op deze kaart gemaakt leuk idee hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke