maandag 13 juli 2009

Spaarpot

Hoi allemaal,


vandaag ben ik weer eens aan een projectje begonnen,
dat al lang staat te wachten om iets leuks te worden.


Ik heb deze spaarpot gemaakt van een blik van borrelnootjes.
En heb hem bekleed met papier van Basic Grey: Cherry Blossom.
De bloem heb ik uit hetzelfde papier gesneden met mijn cricut,
De foto heb ik uitgestanst met mijn
Nestabilitie "Large Deckled Rectangles".
Het Kant lint het ik op de beurs bij scrapfever gekocht!
De brad heb ik eens goedkoop kunnen kopen bij de zeeman.
De achterkant heb ik op een speciale manier vastgeknoopt,
Ook heb ik hele leuke charms gebruikt die ik eens op een beurs heb gekocht!
Hier nog een paar foto's van alle kanten !!


7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige spaarpot Anneke,mooie details.

    Hugs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gemaakt. Super!!!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woauw Anneke wat een super idee!Heel knap gedaan hoor meisje. Ik zou je creatie eventueel (met jouw toestemming)kunnen gebruiken bij het afscheid van een onthaalkindje. Zo hebben ze nog een mooie herinnering aan de tijd dat ze hier waren.Groetjes,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er prachtig uit en nu maar hopen dat er iets in blijft in die spaarpot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet telkens weer van jullie berichtjes!
    Bedankt!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en Celia natuurlijk mag je mijn idee'tje gebruiken ;) Daarvoor laat ik het ook zien :D

    Veel plezier met het maken, als het gaat mag je me altijd een foto sturen hoe die van jou geworden is ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke