zaterdag 18 juli 2009

Winnaars Blog Candy!



Hoi allemaal,
Bedankt om mee te doen aan deze kleine blog candy!

Ik heb allemaal papiertjes gemaakt met de namen op van iedereen
die meegedaan heeft. Het waren er 13 in totaal!




En daaruit heb ik deze 2 winnaars geloot.

En Thea



Gefeliciteerd allebei!!

Zouden jullie me nog een email willen sturen met de
gegevens naar waar de afdrukjes moeten verstuurd worden: ansuykerbuyk@hotmail.com

Zo dames ik hoop dat jullie dit leuk vonden.

Groetjes Anneke



3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd voor de winnaars !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het leuk! Proficiat aan Cheryl en Thea!Grtn,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Anneke voor het winnen :) Vind het echt heel gaaf! Heb je een mailtje gestuurd!

    xxx Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke