zondag 26 juli 2009

Tea Bag Holder


Hoi allemaal!


Vandaag het projectje Tea Bag Holder afgewerkt.
Deze lag te wachten om verder af gemaakt te worden ;)


Ik heb deze gemaakt voor mijn mama die morgen verjaart!
De beschrijving hiervan kan je aanvragen bij Create 4 Fun.
Normaal gezien moet je een ScorPal hebben, maar die heb ik niet :D
Heb alle afmetingen uitgeteld en zo ben ik er ook uitgeraakt ;)



Heb papier van verschillende merken gebruikt,
maar kan niet meer zeggen welke juist!
De stempelafdrukjes zijn van mijn Penny Black stempels.
De bloemen heb ik gesneden met mijn cricut.



Dit is het boekje toe:

Dit is het boekje open:



En het labeltje dat ik heb gemaakt:



En nog een foto waar je de theezakjes ziet ;)





Groetjes Anneke xxx



6 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,
    Wat een originele kaart. Ik heb dit nog nooit gezien. Jij bent zeer creatief als je dit allemaal kan hoor. Die bloemen zijn ook mooi
    Je ma zal hier zeker blij mee zijn.
    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is die mooi kleuren en papier, en alvast gefeliciteerd met je moeder morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anneke wat een prachtig kaartje erg mooi gemaakt. En je bloemen zijn ook te gek.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Anneke,wat heb je dat schitterend gemaakt zeg,prachtige stempel,mooie kleuren, heel mooi papier.
    Kan je het niet naar mij sturen,ik ben dinsdag jarig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan Anneke! En zo een kaartje had ik ook nog niet gezien!Heel origineel met de theezakjes...
    Grtjes,Celia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke