vrijdag 31 juli 2009

Make a wish Lilly


Hoi allemaal!


Wat is het weer een goed weer, vandaag heb ik eindelijk
weer eens een kaartje kunnen maken ;-)

Heb weer wat inkopen gedaan in de tijd dat ik niet geblogt heb.
Sterren Eylets, Scrappapier, Stempels ...

Hier is mijn nieuwste kaartje met mijn nieuwe
Vindt ze zo schattig!
De sketch heb ik van Friday Sketchers.
Daar doet de kaart ook mee deze week.
Het papier is van Basic Grey Lemonade.
Het stempelafdrukje heb ik gekleurd met mijn Copics ciao.
De bloem heb ik met mijn cricut gesneden.




Groetjes Anneke



8 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke wat ee nschatje er leuk zo vrolijk.
    Een fijn weekend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,
    Ook wat kunnen genieten van het zonnetje?!
    Een lief stempeltje,en mooie bloemenbrads!
    Ik heb vandaag weer een blad gemaakt voor mijn moedersscrapalbum.
    Grtjs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee anneke hij is weer gaaf joh leuk he die bloemen met de cricut

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje anneke,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverd en die stempel super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a fab card, such a sweet image. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card. Thanks for joining in at FS this week.
    Hugs Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke