zaterdag 18 juli 2009

Kleine blogcandy - Princess Anya

Voor nieuwe berichten kijk naar onder, dit bericht blijft tot 18 juli vanbovenstaan!

Blog candy is closed!!

Hoi iedereen,
Blog candy!!

Nu voor de eerste keer een kleine blog candy!
Daarom ben ik zeer benieuwd naar jullie Top 3 van favoriete stempelmerken?

Veranderen deze ook zo bij jullie?
Bij mij soms wel, als er nieuwe stempels uitkomen en die zijn zo leuk,
komen deze ook in mijn lijstje te staan ;)

Mijn favoriete Top 3 is momenteel :
- The Greeting Farm
- Penny Black
- Whipper Snapper

Tussen de mensen die hier een reactie nalaten,
ga ik 2 winnaars kiezen die van mij stempelafdrukjes krijgen.
Hoop dat jullie dit een leuk idee vinden?!
Ook mogen mensen uit Nederland meedoen ;)
Tot 18 juli kunnen jullie meedoen!!

-----------------------------------
En hier is weer een kaartje met een afdrukje van
The Greeting Farm : PRINCESS ANYA.
Vindt de stempels van The Greeting Farm heel leuk!
Heb deze princes ingekleurd met mijn Copics Ciao.
Ook heb ik mijn pons van Martha Steward gebruikt.
Het papier vondt ik ook zeer leuk bij deze kaart passen.
Ben benieuwd naar wat jullie van mijn kaart vinden.

Lieve groetjes Anneke

15 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke, ik vind het stempeltje super eigenwijs erg leuk zo met het randje.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anneke
    ik vind heel veel stempels leuk maar ik moet je bekennen dat ik eigenlijk nooit figuur stempels koop simpel om de reden dat ik ze te duur vind , ik koop nog wel eens afdrukjes bij leden van mijn hobbie club, waar ik wel een enorme fan van ben is de stempels van Tim Holtz, magnolia, penny black, en nog heel veel meer wat ik wel zelf koop is tekst stempels daar ben ik gek op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Anneke, toevallig op je website en zie je leuke actie! Vind je kaartje erg leuk. Stempel zelf voornamelijk met Magnolia maar die Greeting Farm is ook echt superleuk. Heb er zelf eigenlijk niets van.

    Mijn top 3:
    1. Magnolia
    2. Whiff of Joy
    3. The Greeting Farm

    Succes en Groetjes van Marcha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Anneke,dat is toeval,ik had juist naar Nicole gemaild waar ik afdrukjes kon vinden omdat ik zelf nog maar pas bezig ben met scrappen en kaartjes.Ondertussen heb ik al een paar stempels van verschillende merken (ben onthaalmoeder en gebruik ze ook voor de kindjes),de laatste tijd heb ik er nog gekocht (de verleiding was te groot :-))van Inkadinkado en van Penny Black, en nog maar één van Magnolia.Ik ben wel vreselijk jaloers op al die kaartjes makers met hun vele stempels,want ik heb soms het gevoel dat ik steeds dezelfde maak!!Zolang we maar creatief blijven hé!Grtjs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ten eerste vind ik je kaartje erg leuk.
    en mijn favorite stempelmerken zijn:
    1) magnolia
    2) greeting farm
    3) high hopes.

    maar dit veranderd idd ook als erg leuke stempels uitkomen.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt dames vindt het zeer leuk om zo eens ze kijken welke merken jullie leuk vinden ;)
    En ben ook blij te horen, dat ik niet de enige ben die veranderd :D

    En dat van de stempels kopen, heb ik ook gehad.
    Vond ze altijd te duur,en kocht ook altijd stempelafdrukjes. Maar nu ik voor mijn verjaardag een paar stempels heb gekregen heb ik volgens mij de smaak te pakken ;)
    Maar ik kijk nog altijd naar de prijs hoor! Sommige zijn gewoon heel duur, kijk daarom veel op marktplaats om koopjes te kunnen doen ;)

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje heb je van deze leuke stempel gemaakt enne top 3 denk dat ik wel aan meer kom maar oke deze 3 dan
    whiff of joy
    anya
    lelo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje anneke! en tjaa stempels... het blijft een dure hobby. Ik verkoop ook vaak weer de wat oudere om dan weer nieuwe aan te kunnen schaffen! Mijn favo's op dit moment zijn:
    1 magnolia
    2 pennyblack
    3 sugar nellies
    Leuk dat je een blogcandy houd, moet er ook eens aan gaan denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. your princess anya is so adorable. fabulous card. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind je kaart gaaf Anneke! prachtig ingekleurd en deze stempeltjes zijn ook zoo cute...staan ook op mijn verlanglijstje!
    bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee Anneke!
    Mijn favo top 3 is:
    1 Lelo
    2 Motivet Doraline en Dexter
    3 Sugar Nellies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke, wat een leuk idee, maar tegelijk ook moeilijk ik vind namelijk veel stempels leuk. Maar naar lang nadenken is dit mijn top 3:

    Motivet
    Magnolia
    Bildmalarna
    en dan nog Sugar Nellie, lelo, enz enz hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaart Anneke en bedankt voor je lieve reactie.
    top 3
    Magnolia
    Ketto van Stamping Bella
    Paper Pretties

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anneke,

    ik kwam via Nicole haar blog op die van jou! Heel mooie kaarten heb je hier staan en het prinsesje is heel lief en mooi!
    mijn favo top 3:

    1. Magnolia;
    2. Greeting Farm;
    3. Whipper Snapper en High Hopes (op een gedeelde 3e plaats)

    Leuk dat je dit doet!
    Knuffel Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen