dinsdag 7 juli 2009

Make a wish "18"

Hoi Hoi,


Vandaag weer eens een kaartje gemaakt!
Heb de smaak terug te pakken, nu het weer afgekoeld is ;)

Dit kaartje heb ik ook gemaakt voor de broer van mijn vriend.
Deze is van onszelf die we straks gaan afgeven.
Heb deze layout eens op internet tegen gekomen dat ik hem
heb opgeslagen om er ooit eens iets mee te doen en
vandaag is dat gelukt ;)

Het afdrukje is van The greeting Farm, waarvan ik deze
stempels zo lief vindt!
Deze heb ik gekleurd met mijn copics,
waarvan er al 2 kleuren van opzijn ;)
Het papier is van Making Memories, de sterren en de 18 heb
ik met mijn cricut design studio uitgesneden.


Ben zeer benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Anneke xxx


8 opmerkingen:

  1. hoi anneke wat een liefje xxx tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Anneke.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so sweet, what a wonderful card. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer een schatje.
    Wat heb je toch met 18? hihihi

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo een mooi stempelkaartje,echt voor jongens!En weer mooi ingekleurd.
    Grtjs Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke

    Wat een leuke kaart, volgens mij ben jij ook al besmet met het greeting farm virus, het heerst hahahaha.

    Liefs en groetjes
    Nicole x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel iedereen voor de leuke reacties!
    En ja Nicole, ben denk ik ook besmet geworden ;)

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke