woensdag 15 juli 2009

Mermaid Anya & Copics Ciao




Hoi allemaal,


Ik wens jullie een hele fijne dag toe!
De mijne is in ieder geval goed begonnen.

Deze morgen vond ik een pakket voor me in de brievenbus,
en ja ja het zijn mijn nieuwe copics ciao!!
Had bij Harolds de copics ciao gekocht, deze zijn nu tot september in aanbieding.
Voor 25 euro krijg je 12 stiften en een gratis etui,
en de kleuren mag je zelf kiezen ;)

Heb gelijk mijn verzameling wat uitgebreidt en heb er 24 bij gekocht :D
Samen met 2 navullingen want had al te veel
gekleurd dat er 2 kleuren op waren.

Ook heb ik een kaartje gemaakt met Mermaid Anya!
Heb het afdrukje ingekleurd met mijn copics ciao.
Deze was al langer ingekleurd maar nog nooit bewerkt tot een kaart, tot vandaag!
Het papier had ik nog liggen en vond ik heel toepasselijk,
Ook nog een leuke charm en een brad en mijn kaart is weer af ;)
De sketch heb ik van Mojo Monday.



Groetjes Anneke xxx



7 opmerkingen:

  1. Ohhhh Anneke,wat een schitterende kaart, ohhh die stempel,zo mooi, de kleuren zijn prachtig.
    Fijn zeg dat je weer wat uitgebreidt heb met je stiften.
    Maar je had ook 2 navullingen gekocht de copic ciao,kan je toch niet vullen?


    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Anneke,ik krijg maar geen kaart af...zit steeds te bloggen :-)
    Dit WE met man naar Utrecht om te ontspannen,maar ik hoop stiekem om veel hobbywinkels tegen te komen!Zal maar dikke portefeuille mee nemen zeker?!LOL.
    Grtjs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Celia,
    Dat heb ik ook een tijd gehad, maar de tijd op te knutselen komt wel weer terug ;-)
    Leuk voor je, ja dat zou ik ook doen. Ik ga nu een beetje sparen voor inkopen te doen op een hobbybeurs eind augustus :D

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful take on the sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig ingekleurd Anneke en het kaartje is toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card Anneke. My name is Anna and I was born in Holland but my family always called me Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke