zaterdag 25 september 2010

Bruidspaar Motivet!

Hoi allemaal,

gisteren avond heb ik een trouwkaartje gemaakt.
Ik had dit afdrukje al zolang liggen dat ik er nu eens
wat mee wilde doen :-)

Het papier is van Basic Grey "Capella".
De bloem heb ik op de beurs gekocht en de brad
eens bij de zeeman!
Rond het strikje heb ik een leuk hartje gedaan,
Voor een leuk effect. De sketch is van Friday Sketchers.
Het afdrukje is van Motivet!


De kleurnummer zijn:
E57-E37-E35-E33
B02-B00
W5-W3
R20    E51


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Our creative Corner: Color Challenge
* Charisma Cardz Challenge: Anything Goes
* Make It Crafty challenge: Anything Goes

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?!
Bedankt voor al de leuke berichtjes altijd :)
En nog een fijne avond!!

22 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk stel op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart ! mooi gemaakt !! groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie,mooi ingekleurd,vind je bloem super.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anneke,

    Wat een schoon'tje weer!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anneke,super die stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Anneke, ik zie het "paard" nergens?!
    Het is een leuke stempel die je mooi gekleurd hebt en knap verwerkt hebt in deze kaart!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha Celia,
    wat dacht je? Een paard zeg, wat een typfouten doe ik toch :) Bedankt voor het melden he ;)!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig, romantisch kaartje.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Anneke,
    wat een ontzettend lief kaartje
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Anne, wow this is lovely, great colouring and layout,hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card! Love the colors!♥

    Thanks for joining us at Friday Sketchers this week!

    Hugs,
    Aud

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke trouwkaart. Die stempels zijn toch schattig!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I so love your image and coloring Anneke!! Awesome use of the sketch!! Beautiful wedding card!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cute card, and such a sweet image :) Thanks for playing along with the Make It Crafty team this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is so sweet Anneke! Such a cute image and I especially love the flower and brad int he centre. Thanks so much for joining the first fun challenge at Make it Crafty. Hugs xxoo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke