donderdag 16 september 2010

Flower Pot Card!

Hoi allemaal,
vandaag komt er een nieuwe release uit van
Meljen's Design! En wat een leuke vind ik :-)
Ik wou al zo lang een "flower pot card" maken,
dat stond al lang op mijn "te maken lijstje" hihi..
Er staat nog wel meer op ;-)
Maar nu ik deze release van Meljen's zag,
wist ik direct dat ik die nu ging maken!


En wat is het leuk om zo'n kaart te maken!!
Ik heb ook weer mijn nieuwe "Tilda" papier gebruikt.
Vind het echt prachtig voor zo'n dingen te maken.
De stempel aan de onderkant van het kaartje
is van Stampin up! Het lint heb ik ooit een bij "Xenos"
gekocht denk ik :-)



Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden?
Ik vind het best geslaagd voor de eerste keer te maken :-)

Ook doet mijn kaartje mee bij:
*Everybody Art Challenge: Other cardform
*Dolls and Decorations: Tag + Holder
* Creative Inspirations: Tag it!

17 opmerkingen:

  1. Oh Anneke wat heb je weer een schitterend
    kaartje gemaakt echt super hoor

    gr hety

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anneke jij bent echt goed bezig...ik wil je lijstje wel eens zien ;-)
    Dit kaartje ziet er erg leuk uit om te maken...ooit waag ik me er ook eens aan!
    Heel veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje!
    Mooi met dat Tilda papier, en de bloemen zijn ook prachtig!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Heel mooi gemaakt van prachtig papier.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW this is BEAUTIFUL!!!!! I LOVE LOVE those flowers, what a GORGEOUS Flower pot card!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is prachtig Anneke.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig. Eens iets anders dan een gewone kaart. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww Anneke,wat prachtig gemaakt,mooi papier,leuk gedaan die bloemen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt,super die bloemen.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi hoor anneke, er is een wedstrijd bij dolls and decorations blog ,kan jij zeker aan mee doen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anneke,

    zeer speciaal en zeer mooi gemaakt!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful tag! Thanks for joining this week at Creative Inspirations Wednesday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is magical Anneke, such gorgeous flowers and a cute idea to put them in their own little pot!! Thanks for sharing with us at Creative Inspirations this week!! And on another note, I am thrilled to get to work with you over at Whimsy Stamps, I look forward to getting to know you better!!
    hugs, stephanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke