dinsdag 28 september 2010

Digital Tuesday Challenge # 78


Hoi Hoi,

Vandaag is het weeral dinsdag en tijd voor een nieuwe
challenge bij "Digital Tuesday"!
Het thema is "Thank You"

Ik heb nog eens de "Rose Butterfly" van Crissy Armstrong
gebruikt, ik vind hem echt heel leuk en eens iets anders :-)
Deze keer heb ik hem in bruine tinten gekleurd.
Ik zoek deze week de warmte op want wat is het kou buiten!
Vinden jullie ook niet?

Het papier is weer van Basic Grey: Capella.
Het blijft zo'n mooi papier!!!
De sketch heb ik van de Basic Grey challenge blog!
Voor de rest heb ik mijn kaartje simpel gehouden,
vind dat het papier niet meer nodig heeft :-)




Wat vinden jullie ervan?

25 opmerkingen:

  1. mooi gedaan! Het papier heeft inderdaad niet veel meer nodig. We kunnen nu wel wat extra warmte gebruiken, ik hou niet van deze donkere dagen.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Het blijft zo'n heerlijk papier dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan weer! Het papier blijft superssss;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en inderdaad super mooi papier xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een supermooie kaart!!
    die vlinder is echt prachtig !


    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOOOWEEE thsi is soooooo beautiful, LOVE your colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart. De vlinder is werkelijk heel mooi.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw prachtig Anneke, dit kaartje is inderdaad lekker warm.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card Anneke. Love that butterfly!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi ;-)

    je vroeg waar ik mijn krimpfolie haal. Ik heb deze bij hobbyfarm gekocht. Ze is echter wel te koop bij de meeste knutselwinkels !

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super elegante kaart.
    echt prachtig.
    groetjes van anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful Anneke!! Gorgeous butterfly and I love your use of the Capella paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a soft and pretty card. Love the design on the butterfly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful shabby/chic card. Love the butterfly!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. It's an absolutely gorgeous image and you have coloured it to a total perfection!
    Hugs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely Anneke, such beautiful papers!
    hugs & blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een schitterend kaartje!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke