zaterdag 4 september 2010

Voetballertje!


Hoi allemaal,
vandaag ben ik weer volop aan de slag gegaan!
Ik heb eens een simpel jongenskaartje gemaakt,
en ik vind dat dit stempeltje niet zoveel nodig heeft :-)

Het afdrukje heb ik gekregen van Petra,
De sketch heb ik deze morgen gezien bij "The Sweet Stop",
ik vond hem gepast voor mijn simpel kaartje ;-)
Het papier is van Papermania "It's a men's world".
Het lint heb ik op de beurs gekocht!
De tekst komt uit een setje van KLM designs


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Saturday Challenge: Clean & Simple



Copics:
Haren:E55-E31-E30 
Truitje: B12-B02-B00
Huidskleurd: E11-E21  R20(wangen)
Schoenen: 100-W7

Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden?

23 opmerkingen:

  1. Anneke, adorable card. Everything matches up perfectly with this one.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw Anneke wat een super leuk kaartje
    en dat stempeltje blijft gewoon erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great lads card. The football really pops out at you.

    Thank you for joining us over at SCS Challenge

    TracieB xx
    SCSC DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is CUUUUTTTEE!!! Love this Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anneke,super die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi helder jongenskaartje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    ik vind het een prachtig kaartje!!leuke stempel!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief kaartje, ik heb dat afdrukje ook, dat zijn dus echt jongenskaarten.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig en lekker stoer kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anneke,

    Supercoole jongenskaart!! Leuk papier ook!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh this is just adorable!!! Love the look of determination in his face!! Love the matching paper as well!!
    Thanks so much for playing along with us at the Sweet Stop!
    :)Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie, stoere jongenskaart! Leuke afbeelding.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic card, love the papers and image so much....

    Thanks for joining SCSC Clean and simple theme this week and good luck
    x
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super leuk jongenskaartje Anneke, heel mooi gedaan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anneke, this is adorable :). So great to see you playing along with The Sweet Stop! We love seeing your creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a cute card for a soccer loving little boy.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card

    Thanks for joining us on SCSC :)

    Hugs Jane x
    SCSC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Totally adorable! Thanks for playing at The Sweet Stop!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anneke,
    What a cute card. Love how you cut out and raised the soccer ball for added dimension.
    Thanks for playing with us at The Sweet Stop again!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow! i think that would be a perfect card to give to my friend on his birth day he is a footballer .
    Plastic Card
    Plastic business cards

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke