donderdag 23 september 2010

Whiff of joy

Hoi allemaal!

Hier ben ik weer,
deze keer een jongenskaart :-)
Een heel simpel kaartje, want
voor jongens is al moeilijk en ook voor degene
die van niet zoveel tralala houden ;-)

Daarom heb ik geen lintjes of bloemetjes gebruikt
enkel papier en knoopjes.
Het papier is van Basic Grey "Nook & Pantry".
De sketch heb ik van "The sweet Stop".


Ook doet mijn kaartje mee bij:
*A spoon full of Sugar: Anything Goes
* Stamp With fun: Stuffed Animals

Ook heb ik mijn naamstempel van Whimsy Stamps aangekregen.
Hij stempeld heel mooi en goed! Hij is ook groot :-)
Ik had hem kleiner verwacht! Hij is ongeveer 5 op 5 cm
Hier is hij gestempeld


14 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    Leuke kaart en wauw je eigen stempel, tof hé!
    Laat nu je afdruk maar eens achter hoor,hihi.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk kaartje Anneke!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en proficiat met je stempel, hij is echt mooi.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer kaartje,mooi ingekleurd.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje!
    Toffe stempel met je naam!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachti is dit vrolijke kaartje, en je naamstempel is ook supers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten allemaal!

    En de stempel is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaatje anneke
    erg leuk gedaan
    en wat een leuke naam stempel zeg
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Anneke,

    je berekaart is echt heel leuk, tja die mannenkaarten blijft moeilijk he. Ik heb dat ook altijd voor.
    Ik heb ook zo'n naamstempel besteld, de jouwe is heel mooi, zijn ze echt 5 op 5...ze kunnen er dan niet meer naast kijken wie het kaartje gemaakt heeft hihi ;-)

    Groetjes,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. beautiful card Anneke I love the image so cute thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh how sweet! thanks for playing along with us at The Sweet Stop!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a pretty card. The image is so cute and your colour scheme is gorgeous. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke