vrijdag 10 september 2010

Gast Designer "Een hoop inspiratie blog"


Hoi allemaal,
bedankt voor de beterschaps wensen!
Het gaat al vele beter :-)
Misschien hadden jullie ook al gezien dat ik de vorige
challenge bij "een hoop inspiratie blog" heb gewonnen.
En nu mag ik voor 2 weken gast designer zijn!

Dat vind ik heel leuk!
En vandaag is mijn eerste challenge bij hun ;-)
De sketch heeft ida gemaakt, en is helemaal niet moeilijk!!
Dus ik zou zeggen doe allemaal mee ;-)


Ik heb een afdrukje gebruikt dat ik eens van Christa heb gekregen!
Vond het altijd wel een heel lief stempeltje. Het papier is van
basic grey "Capella". Ik vind het zo'n mooi papier!
De bloemetjes heb ik gekocht op de beurs in Den Bosh.


Ik heb de volgende copics gebruikt:
haren: E55-E31-E30
Gezicht: E11-E21   R20(wangen)
Kleedje: E30-E51-E31
Pijl en boog: E37-E35-E55 
Hartjes: R29-R27


Ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden?

7 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje Anneke, echt weer super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    wat heb je weer prachtige kaarten en projectjes gemaakt, ik sta er steeds weer versteld van. Ik heb net ook zo'n naamstempel besteld ;-) Je verrassingsdoosje vond ik ook geweldig mooi!

    Dikke knuffel,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje heb je
    ervan gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anneke,

    Mooi kaartje en dat is inderdaad een heel lief stempeltje!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Anneke,zo lief die stempel,wat heb je dat prachtig ingekleurd.
    Je papier is ook super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw!! So sweet!! Love your coloring and choice of colors!! The image is darling. Have a great weekend Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Anneke.
    groetjes,Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke